BRACIA ZONG

Wbijanie marki w umysły klientów za pomocą e-mail marketingu

Jednym z najlepszych i najczęstszych sposobów, w jakie ludzie mogą promować swój produkt lub firmę, jest marketing e-mailowy.

Ale aby ta metoda była skuteczna, trzeba wiedzieć, co robi. Poniższy artykuł zawiera porady dla każdego, kto chce zająć się e-mail marketingiem.Pamiętaj, aby w wiadomości e-mail umieścić logo swojego produktu lub firmy. W ten sposób klienci zapoznają się z logo i skojarzą je z Twoją firmą. Najlepiej, aby logo było czymś, co przyciągnie wzrok czytelnika i będzie dla niego łatwe do zapamiętania.Podczas wysyłania e-maili do klientów, doskonałą sugestią jest zastosowanie niższych cen. Na przykład możesz dołączyć do e-maila wyrażenie „Chwyć”. Ponadto na końcu tego e-maila może znajdować się zdanie „Zostań członkiem, aby mieć niższe ceny na nasze produkty”.Zawsze proś o pozwolenie przed wysłaniem e-maili marketingowych do potencjalnych klientów. Wysyłając niechciane wiadomości e-mail, szybko zostaniesz oznaczony jako spamer. Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie wiadomości nie musi być trudne; zaoferuj swoim klientom coś wartościowego w zamian za możliwość wysłania im e-maila, na przykład zniżkę, kupon lub inną zachętę do rejestracji.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Im łatwiej jest zasubskrybować biuletyn e-mailowy, tym więcej będziesz mieć subskrybentów. Wbijanie marki w umysły klientów za pomocą e-mail marketingu

Jeśli masz sklep stacjonarny, poproś klientów o podanie ich adresu e-mail podczas dokonywania zakupu.

Jeśli sprzedajesz na stronie internetowej, poproś ich o podanie adresu, gdy będą gotowi do kasy.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej. Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych. Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Nawet jeśli możesz mieć pokusę, nie naprawiaj adresów e-mail, które wyglądają na błędnie napisane lub błędnie wpisane. Biorąc pod uwagę poufny charakter wiadomości e-mail, ważne jest, abyś nie majstrował przy tym, co wpisała osoba podczas wyrażania zgody. Jeśli twoje próby dotarcia do konkretnego adresu ciągle się odbijają, usuń go z bazy danych i przejdź dalej.Kiedy budujesz skuteczną kampanię e-mail marketingową, musisz mieć odpowiednie formularze rejestracyjne na stronie internetowej swojej firmy. Upewnij się, że masz je na każdej stronie, a także upewnij się, że znajdują się we właściwych miejscach na stronach Twojej witryny. Jest to klucz do zarejestrowania klientów.Jak już wcześniej wspomniano, e-mail marketing stał się obecnie popularnym sposobem promowania produktu. Aby dana osoba odniosła sukces w tej technice, musi posiadać wiedzę na ten temat. Korzystając z powyższych wskazówek, możesz w mgnieniu oka zmienić każdego w eksperta od e-mail marketingu.