BRACIA ZONG

Proste pomysły na e-mail marketing, które się sprawdzają

E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych, ale niewykorzystanych sposobów promocji firmy.

Aby zmaksymalizować sukces, jaki może osiągnąć Twoja firma, ważne jest, abyś miał solidną strategię e-mail marketingową. Ten artykuł zawiera kilka przydatnych wskazówek, które pomogą Ci stworzyć lub ulepszyć e-mailową kampanię marketingową.Na początku i na końcu Twojego e-maila marketingowego powinno znaleźć się wezwanie do działania dla Twoich klientów. Jasno określ, czego oczekujesz od klienta, i umieść co najmniej dwa oczywiste linki do Twojej witryny. Korzystaj z jasnych sugestii, które kierują klientów do oferty promowanej przez Twój e-mail.Skontaktuj się z kontaktami, które spotykasz na targach. Zbieraj numery telefonów osób, które zatrzymają się przy Twoim stole i zadzwoń do nich w ciągu kilku tygodni od ich spotkania. Skorzystaj z kolejnej rozmowy, aby skontaktować się ze swoim kontaktem i zapytać go, czy chciałby otrzymywać Twój biuletyn marketingowy e-mailem.Nie zasypuj subskrybentów e-mailami błagającymi o zakup czegoś. sposób, w jaki to robisz. Gdy wyślesz zbyt wiele e-maili, klienci uznają je za spam i będą mniej skłonni do dokonania zakupu. Są świadomi, że chciałbyś, aby kupili Twoje przedmioty, więc zaoferuj im profesjonalną, wartościową relację. Polubią to i prawdopodobnie kupią od Ciebie.Dostarcz swoim klientom przydatne wskazówki lub informacje w każdym biuletynie marketingowym. Pomyśl o biuletynie jako o okazji do wykazania się swoją wiedzą w swojej dziedzinie. Twoi klienci będą Ci bardziej ufać, gdy zobaczą, ile wiesz, i będą bardziej skłonni do kupowania od Ciebie produktów lub usług.Twoja kampania e-mail marketingowa będzie skuteczniejsza, jeśli ułatwisz klientom rezygnację z subskrypcji. Może się to wydawać paradoksalne, ale ludzie będą ci bardziej ufać, jeśli sprawisz, że poczują, że mają kontrolę. Proste pomysły na e-mail marketing, które się sprawdzają

Umieść link rezygnacji z subskrypcji w widocznym miejscu, aby mogli go łatwo znaleźć.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej.

Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Aby jak najlepiej wykorzystać każdą wysyłaną wiadomość e-mail, postaraj się skoncentrować każdą wiadomość na jednej jasnej, zwięzłej wiadomości. Twoi czytelnicy powinni wiedzieć, co chcesz powiedzieć w ciągu pierwszych kilku sekund po przeczytaniu wiadomości. Daj im jasne wezwanie do działania, na które mogą łatwo zareagować.Upewnij się, że pracujesz z czystej listy. Dzięki temu czas, który spędzasz skierowany do docelowych klientów. Dotarcie do niewłaściwych klientów nie pomoże, a czysta lista może znacznie szybciej dotrzeć do większej liczby właściwych klientów. Uporządkuj swoją listę i docieraj do właściwych klientów!Zaoferuj swoim odwiedzającym bezpłatny kurs szkoleniowy prowadzony przez e-mail. Musisz opracować określoną liczbę odpowiedzi automatycznych, dzieląc lekcję na sekcje. Cztery do sześciu odcinków powinno być odpowiednią ilością. Upewnij się, że treść jest zarówno pouczająca, jak i niepowtarzalna. Zaplanuj wysyłanie sekcji pojedynczo co 24 godziny. Może to zapewnić wiele korzyści, takich jak udoskonalenie witryny, zdobycie zaufania klientów, rozwijanie autorytetu i budowanie bazy e-mailowej.E-mail marketing to świetny sposób na promocję firmy. W rzeczywistości jest to jeden z najskuteczniejszych i najtańszych sposobów na sprzedaż. Aby Twoja firma naprawdę osiągnęła swój maksymalny potencjał, musi wykorzystywać strategie e-mail marketingowe. Postępuj zgodnie z poradami podanymi w tym artykule i rozpocznij wdrażanie lub ulepszanie swojej kampanii e-mail marketingowej.