Świetne wskazówki dotyczące marketingu wideo, które powinieneś wiedzieć
Bez względu na to, w jakiej branży się prowadzisz, bezpośredni kontakt z klientami pomaga.
Marketing wideo to doskonały sposób na rozpowszechnianie informacji o swojej firmie i indywidualną rozmowę z potencjalnymi klientami. W tym artykule znajdziesz kilka bardzo przydatnych wskazówek, jak rozpocząć marketing wideo.Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić z marketingiem wideo, jest wypróbowanie go. Im więcej eksperymentujesz, tym lepsze będą Twoje wyniki. Wypróbuj wszystko, co przyjdzie Ci do głowy, a następnie dowiedz się, co działa, a co nie. To najlepszy sposób na sukces marketingu wideo.Dołącz zrzut ekranu swojej witryny do swojego filmu. W ten sposób odwiedzający będą mogli zobaczyć, w jaki sposób zorganizowałeś swoją witrynę. Filmy instruktażowe mogą również skorzystać ze zrzutów ekranu z witryn internetowych. Zrób zrzut ekranu i użyj oprogramowania wideo, aby umieścić go w swoim filmie.Aby dodać kolejny wymiar do kampanii marketingowej wideo, dołącz logo swojej firmy. Można to łatwo osiągnąć, wstawiając obraz clipart z logo firmy bezpośrednio do filmu. Obraz najczęściej umieszczany jest u dołu ekranu lub w górnym rogu filmu.Komunikuj się regularnie z innymi w swojej niszy. Jest to nie tylko dobry sposób na dzielenie się poradami i pomysłami, ale także na dzielenie się marketingiem. Wielu blogerów lub webmasterów często zezwala na publikowanie wpisów przez odwiedzających witrynę. Kiedy będziesz w stanie dotrzeć ze swoją wiadomością do większej bazy klientów w swojej niszy, odniesiesz większy sukces.Treść Twojego filmu jest królem. Jeśli oglądanie i dostarczanie świetnych informacji nie jest zabawne, dlaczego ktokolwiek miałby to oglądać? Musisz usiąść i poświęcić większość czasu na wymyślanie treści, które ludzie rzeczywiście chcą znaleźć i obejrzeć, aby Twój film stał się popularny.Jeśli sprzedajesz produkt, stwórz film, który poinstruuje klientów, jak korzystać z produktu. Możesz zacząć od otwarcia pudełka, prześledzić, jak je złożyć, a następnie pokazać im, jak mogą z niego korzystać. Dzięki temu docenią, jak bardzo szanujesz swoich klientów.Kiedy Twoi klienci pytają w kółko o to samo, nagraj film, aby im odpowiedzieć.
Dzięki temu będą mogli szybko rozwiązać swoje problemy bez konieczności wysyłania e-maili lub dzwonienia do Twojej firmy.
Oszczędza to pieniądze na obsłudze klienta i buduje relacje zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.Jedną z najlepszych rad dotyczących marketingu wideo jest utrzymywanie go w rzeczywistości. Stwórz scenariusz, przećwicz go, a następnie nagraj swój film. To wszystko. Skończysz na oglądaniu wyprodukowanych i podrobionych, jeśli zrobisz więcej. Real jest uczciwy i niezawodny.Niech marketing wideo stanie się częścią Twojej strategii, ale nie polegaj na nim całkowicie. Pamiętaj, że ciągłe publikowanie nowych filmów może być kosztowne. Ponadto ich wykonanie i umieszczenie w Internecie może być czasochłonne. Dlatego, chociaż są one bardzo cenne, powinieneś zaangażować się również w inne taktyki.Używanie właściwych słów kluczowych jest ważne podczas marketingu Twojego filmu. Słowa kluczowe pomogą ludziom znaleźć Cię za pomocą wyszukiwarek. Staraj się używać fraz wraz z pojedynczymi słowami. Na przykład, jeśli Twój film dotyczy ciasteczek, możesz użyć wyrażenia „pieczenie ciasteczek z kawałkami czekolady”. Dzięki temu zostaniesz znacznie łatwiej odnaleziony.Patrzenie bezpośrednio w kamerę i rozmawianie o swojej firmie może być bardzo korzystnym środkiem komunikacji dla Twoich zysków. Kiedy ludzie widzą i słyszą bezpośrednio, o czym mówisz, są bardziej skłonni dowiedzieć się więcej. Uruchom kamerę i rozpocznij kampanię marketingową wideo już dziś!